Final kick: Online football v3.6.4 Apk Mod Money Android Terbaru

Final kick: Online football v3.6.4 Apk Mod Money/Vip/Ads-Free Terbaru Android - Final Kick memang merupakan salah satu game olahraga khususnya sepakbola yang hadir di playstore serta mempunyai banyak pemain, bahkan pada beberapa stadion, game ini menjadi salah satu yang menghiasi iklan billboard, tentu hal tersebut merupakan salah satu keseriusan developer dalam membuat game yang tidak hanya bermutu tapi juga dimainkan oleh banyak orang, dengan biaya promo yang tinggi, game ini adalah sebuah permainan berjenis simulasi sepakbola yang memfokuskan diri pada sebuah bagian yang paling menarik dari tendangan penalti. Dua tim saling melakukan tendangan ke gawang dari jarak sebelas meter.

Final kick: Online football v3.6.4 Apk Mod Money Android Terbaru

Tidak seperti permainan lainnya, dalam Final Kick pemain tidak hanya harus membuat tendangan penalti namun juga harus menghadangnya dengan menggerakkan kiper. Aspek taktisnya tetap sama: Usapkan jari Anda ke arah yang Anda tujukan, atau ke mana kiper harus bergerak.

Dalam Final Kick, pemain bisa bermain dalam turnamen multipemain melawan pemain lain lewat internet. Selain itu, Anda bisa bermain sampai dengan 20 turnamen melawan musuh yang dikontrol oleh komputer. Saat Anda terus melaju, Anda bisa membuat perubahan pada barisan tim, mengutak-atik penampilannya, nama dan tentunya kemampuannya.

Baca juga: BBM, BBM2 Versi Terbaru

Feature Final Kick Terbaru Android

THE MOST REALISTIC GRAPHICS
Simply amazing right from the first minute. With slow-motion replays to watch the best goals from all possible angles, so as not to lose a single detail.

REALISTIC ANIMATIONS

Super realistic animations using the latest technology in motion capture with real players like Gerard Piqué.

SIMPLE AND INTUITIVE CONTROLS
Without complicated virtual controls: Shoot the ball with your finger and drag the goalkeeper in order to make monumental saves. Playing could not be any simpler, but mastering the game is only within reach of champions of football.

REAL-TIME MULTIPLAYER
You can play against your friends or let the game find you an opponent to see how good you are in short games, in which the winner will be made known in a matter of two minutes.

20 LOCAL OFFLINE TOURNAMENTS
These are for you to play against 100 of the best teams of the moment without internet connection.

CUSTOMISE YOUR TEAM
Create the team of your dreams by customising every detail of your players, and train them in order to continue improving their skills and make increasingly spectacular goals.

WEEKLY TOURNAMENTS WITH PRIZES
There is a new free tournament every weekend for you to measure your skills against the world, and win prizes if you are among the top 100.

Screenshots
Final kick: Online football v3.6.4 Apk Mod Money Android Terbaru 

Download Final kick: Online football v3.6.4 Apk Mod Money Android Terbaru
Final kick: Online football v3.6.4 Apk Mod Money Android Terbaru | OBB

Cara :
  • Install APK
  • Taruh DATA di SDcard/Android/OBB
  • Mainkan

0 Response to "Final kick: Online football v3.6.4 Apk Mod Money Android Terbaru"

Post a Comment